В сучасних умовах системність, інтенсивність та глибина досліджень інноваційно-маркетингового супроводження та трансферу інновацій набувають стратегічного значення.
Основними напрямами діяльності відділу є:
- – маркетингові дослідження у сфері інноваційної продукції інституту;
- – науково-інформаційне супроводження науково-дослідних робіт;
- – обробка інформаційних потоків в рамках оформлення і просування об’єктів інтелектуальної власності.
Напрацювання відділу в першу чергу полягають у:
- – детальному вивченні стану галузі картоплярства та інновацій в Україні;
- – аналізі впровадження завершених наукових розробок в АПВ;
- – пропаганді наукових досягнень Інституту картоплярства;
- – організації інформаційного, довідкового та бібліотечно-бібліографічного забезпечення науково-дослідних робіт;
- – створення довідково-інформаційного фонду.
Всі науково-дослідні роботи інституту супроводжуються патентними дослідженнями, нові розробки захищені патентами на винаходи та свідоцтвами про державну реєстрацію сортів картоплі.