ЛАБОРАТОРІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

    ЗАВІДУВАЧ
    Донченко Віталій Анатолійович

  • Лабораторією проводиться організація рекламних заходів щодо пропаганди наукових розробок інституту, науково-інформаційних семінарів, конференцій, виставок.
    Напрями досліджень: проведення аналітико-синтетичної обробки інформаційних потоків з питань картоплярства; удосконалення системи інформаційного забезпечення галузі картоплярства; підвищення ефективності та результативності наукових досліджень; визначення шляхів патентної охорони та ліцензування результатів науково-дослідних робіт з картоплярства; визначення оптимальних параметрів функціонування картоплярства в ринкових умовах; розробка комплексних програм розвитку картоплярства; обґрунтування організаційно-економічних принципів розвитку ринку картоплі в Україні; вивчення ефективності організації виробництва з комплексною переробкою картоплі.
  • Щорічно :
  • – проводяться виставки, семінари, наради, курси;
    – друкуються статті в наукових та періодичних виданнях;
    – видається збірник “Картоплярство”, проспекти, листівки, буклети, рекомендації, інформаційні листи;
    – організовуються виступи на телебаченні та радіо;
    – надаються консультації з питань картоплярства.